Van Kaeo naar Auckland

1 april 2024 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

We kunnen het toch niet laten om nu echt het laatste korte verslag vanuit Nieuw-Zeeland te maken. We staan om 07.00 uur op. Na het ontbijt en alle bagage in de auto te hebben gedaan vertrekken we om 08.15 uur.

Na een rit van ruim 300 kilometer met veel file komen we rond 16.00 uur aan bij het vliegveld van Auckland. We leveren de auto in bij het verhuurbedrijf. Na opnemen van de kilometerstand blijkt dat we deze vakantie in totaal 6701 kilometer hebben gereden.

Als we zijn ingecheckt gaan we naar de business lounge van Emirates waar we even wat eten en drinken. Na het eten gaan we ons opfrissen en omkleden voor de vliegreis.

1. Ondine:
    1 april 2024
    Wat leuk, toch nog even een berichtje! Ik zal deze dagelijkse versagen missen. En wat een afstand, bijna 7000 km!
    Nogmaals dank voor het mogen meegenieten en wel thuis!
  2. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    Wij zullen jouw reacties gaan missen. Na zoveel kilometers achter het stuur is Marja nú moe.
  3. Henry Zwart:
    Goede reis en wel thuis
  4. Ondine:
    1 april 2024
    Geen wonder en zo'n laatste dag met zoveel files, dat is extra zwaar!
  5. Bianca:
    Een onvergetelijke vakantie!
    Leuk dat ik mee mocht lezen.
    Een goede vlucht terug!
  6. Kvanzelst:
    1 april 2024
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad . Was leuk om zo mee te mogen reizen met jullie reisverhalen. Goede vlucht!!!
  7. Dirk van Deelen:
    1 april 2024
    Mooie foto's en verhalen Cock! Goede reis terug.
  8. Cock en Marja van Roon:
    2 april 2024
    Bedankt voor het compliment. We zijn na een goede reis (lees reisverhaal van Auckland naar Hoofddorp) nu weer thuis.
  9. Ineke Lammerts:
    1 april 2024
    we hebben genoten van jullie verhalen en wensen jullie een heel goede en behouden thuisreis. groeten oomvhris en tante indeke
  10. Cock en Marja van Roon:
    2 april 2024
    We hebben de reisverhalen met plezier gemaakt. We zijn inmiddels goed thuis gekomen. Groetjes Marja en Cock
  11. Ew:
    2 april 2024
    Bedankt voor jullie reisverslag , leuk om een beetje mee te reizen , prachtige verhalen filmpjes en foto's...veilige terugreis.

Jouw reactie