Laatste vakantiedag

31 maart 2024 - Kaeo, Nieuw-Zeeland

We slapen lekker lang uit, omdat we vandaag helemaal niet op pad gaan. We genieten van het mooie uitzicht en het prachtige weer op ons terras. Aan het eind van de middag pakken we de koffers in. Morgen vroeg vertrekken we namelijk naar het vliegveld van Auckland. Een autorit van van ruim 300 kilometer.

Dit is dus het laatste reisverslag vanuit het mooie Nieuw-Zeeland. We hebben de afgelopen weken volop genoten van dit land. ‘s Avonds genieten we nog van een mooie zonsondergang. We hebben deze reisblogs met plezier voor jullie gemaakt.

1. Henry Zwart:
    31 maart 2024
    Hier is de zomertijd net ingegaan, en zitten te ontbijten. Ik heb mee mogen genieten van jullie prachtige reis door een fantastisch mooi land aan de andere kant van de aardbol. Prachtige en waanzinnig mooie foto's en filmpjes gezien. Jullie hebben een geweldige reis gemaakt. Bedankt daar voor. Een hele goede terug reis naar huis en doe voorzichtig.
  2. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    Fijn dat je heb genoten van onze prachtige reis door dit mooie land. We hebben de reisverslagen met plezier gemaakt.
  3. Ondine:
    31 maart 2024
    Heel erg bedankt voor het delen van jullie verhalen. Ik heb er van genoten. Een goede, veilige reis naar huis en dan... lekker nagenieten!!!
  4. Ondine:
  5. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    Graag gedaan. We hebben de verhalen met veel plezier gemaakt. Het nagenieten zal zeker lukken met de ruim 4000 foto’s en tientallen filmpjes.
  6. Marjon:
    31 maart 2024
    Een hele goede reis naar huis en op naar je jubileum Cock 🍀 het was een plezier jullie via deze blog te volgen super 👍
  7. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    We hebben met veel plezier deze blog ook gemaakt. Morgen is het 25 jaar geleden dat ik in dienst kwam van ASR.
  8. Ondine:
    31 maart 2024
    4000 foto's... Gaan jullie er nog een mooi fotoboek van maken? Lastig selecteren...
    Overigens geen idee waarom mijn vorige reactie tweemaal is geplaatst.
    Nogmaals: goede reis!
  9. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    Selectie voor het fotoboek/ de fotoboeken zal lastig worden.
  10. Marianne:
    31 maart 2024
    Hele goede reis terug met in jullie hoofd alle mooie herinneringen van deze hele speciale once in a lifetime reis.
  11. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    Dankjewel. Dit was inderdaad een reis die je maar één keer in je leven maakt.
  12. Ria Meijer-Hilbrands:
    31 maart 2024
    Het was erg leuk om op deze manier met jullie mee te reizen. Mooie foto’s en mooie verhalen. Hele goede terugreis!
  13. Cock en Marja van Roon:
    31 maart 2024
    Fijn dat je het leuk vond om op deze wijze mee te reizen. We hebben met veel plezier de reisverhalen gemaakt.
  14. Sandra:
    31 maart 2024
    Fijn dat ik mee heb mogen genieten van jullie prachtige reis. Voor jullie wens ik een goede terugvlucht en heerlijk nagenieten!
  15. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    Graag gedaan. Het nagenieten zal zeker nog lange tijd duren met alle 4000 foto’s en tientallen video’s die we hebben gemaakt.
  16. Ineke:
    31 maart 2024
    Het grote nagenieten gaat beginnen.
    Goede reis en tot snel!
  17. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    Nagenieten zullen we zeker nog een lange tijd doen.
  18. Marion Zwart-Doeser:
    31 maart 2024
    Bedankt voor het mogen meekijken en meegenieten van een prachtig land!!! Safe flight home 👍👍
  19. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    We hebben het met plezier gedaan.
  20. Rob:
    31 maart 2024
    Was bijzonder om mee te reizen.
    Goede reis naar huis.
  21. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    We hebben leuk gevonden om iedereen die het wilde mee te laten reizen op deze bijzondere reis.
  22. Dirk van Driel:
    31 maart 2024
    Cock, Marja, ik sluit mij volledig aan bij de andere reacties. Bedankt dat we hebben mee mogen genieten van deze prachtige reis. Goede terugvlucht.
  23. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    We hebben de reisverhalen met plezier gemaakt. Het zal bij jullie de nodige herinneringen hebben opgeroepen.
  24. Geertje:
    31 maart 2024
    Een hele goede reis terug naar huis en naar het "mooie" Nederland.
  25. Cock en Marja van Roon:
    1 april 2024
    Dankjewel. Nederland is ook een mooi land, de natuur hier in Nieuw-Zeeland is toch wat afwisselender.

Jouw reactie