Van Hoofddorp naar Christchurch

21 februari 2024 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Na 1,5 jaar voorbereiden was het maandag eindelijk zover. De reis naar Nieuw-Zeeland begon. Om 18.00 uur heeft een chauffeur van Emirates ons opgehaald en naar Schiphol gebracht.

Om 22.00 uur vertrok het vliegtuig naar Dubai. Na een vlucht van 6 uur met de nodige turbulentie kwam wij veilig aan op dit drukke vliegveld. Hier hebben wij heerlijk ontbeten in de business lounge. De vlucht naar Christchurch, met daarbij een tussenstop in Sydney duurde in totaal 19 uur. Tijdens de vlucht hebben wij in de lounge van het vliegtuig, een A380, nog genoten van een lichte lunch. Op het vliegveld van Christchurch hebben wij de huurauto opgehaald. Hiermee zijn wij naar hotel The George gereden waar we de komende dagen verblijven.

1. Marjon:
    21 februari 2024
    Lijkt wel een privéjet 😉 super!!!
  2. Marion Zwart-Doeser:
    21 februari 2024
    Cock en Marja veilig aan de grond gelukkig!!! Ziet er heerlijk luxe uit, zo kan je wel vliegen!! Enjoy het avontuur have fun!
  3. Jolanda:
    21 februari 2024
    Een goed begin is het halve werk ;) Heerlijk hoor!
  4. Ineke:
    21 februari 2024
    Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker genieten! Hier gaat alles prima. Fijn dat ik open iPad mee kan genieten.
    Groetjes mama
  5. Bianca:
    21 februari 2024
    De start is in ieder geval super/de-luxe!
    Geniet vooral van wat nog komen gaat 😃
  6. Sandra:
    21 februari 2024
    Fijn dat de vluchten zo luxe en goed zijn verlopen. Heel veel plezier in Nw Zeeland
  7. Dirk van Driel:
    21 februari 2024
    Hi Cock en Marja. Lekker hoor die luxe en het is helaas zo dat de andere kant van de wereld een eind weg is. Maar dan krijg je ook wat voor. De reis gaat nu echt beginnen.
  8. Ingrid brus:
    22 februari 2024
    wat een mooi begin! geniet van deze prachtige reis!
  9. Marieke:
    22 februari 2024
    Luxe vlucht hoor! Maar een beetje comfort is ook wel fijn bij zo'n lange reis.

Jouw reactie